Leads genereren

Home Onze diensten Leads genereren

Leads generen is één van de meest belangrijke stappen in het vergroten van de commerciële slagkracht. Het vaststellen van de juiste doelgroep is uw belangrijkste prioriteit.

Hoe scherper gedefinieerd hoe succesvoller uw campagne. Uw boodschap moet tenslotte naadloos aansluiten bij de behoefte van uw doelgroep.

Continue en systematisch

Veel bedrijven zijn dan ook continue op zoek naar een schaalbare manier om voldoende sales leads te genereren. Het telefonisch benaderen van mogelijke nieuwe klanten is een lastig punt binnen veel verkoopafdelingen.

Medewerkers weten wel dat het moet gebeuren, maar stellen het vaak uit en zelfs af. Vaak ontbreken intern ook de mogelijkheden om op een gestructureerde manier aan de gang te gaan, zoals het vastleggen van een exact tijdstip voor een terugbelafspraak en het zorgen dat de sales medewerker dan ook beschikbaar is om het gesprek te voeren.

Tot de prospectfase komen

De telefoon is daarbij een uitstekend instrument om suspects te kwalificeren door gerichte vragen te stellen. Tijdens deze inventarisatieronde is het mogelijk om tot de prospectfase te komen en ook gericht informatie te verstrekken en afspraken in te plannen. Niet ieder product/dienst leent zich voor een dergelijk traject dan voeren we een call-mail-call traject uit.

Efficiënt en kosten effectief

Het uitbesteden van telefonisch leads genereren is een efficiënte, kosteneffectieve en schaalbare methoden om tot een betere benutting van het eigen commerciële apparaat te komen.

Om tot optimale resultaten te komen beschikken wij over de ervaring op het gebied van:

  • doelgroepselecties
  • database analyses
  • propositietechnieken.

Door middel van telefonisch contact:

  • verifiëren
  • updaten
  • verrijken

we de NAW gegevens. Gaan we doormiddel van cold calling het gesprek aan zijn we in staat om:

  • te introduceren
  • te enthousiasmeren
  • te inventariseren
  • en bij belangstelling plannen we direct een afspraak voor een bezoek van één van uw accountmanagers!

Telemarketing tips

Profileren van uw klanten

Uw klantenbestand bevat een schat aan commerciële kansen! Het enige wat u moet doen is ze ontdekken. Verkoopkansen ontdekken, indeling naar winstgevende en verliesgevende klanten, identificeren van klanten met veel of weinig omzetpotentieel. Het helpt ook bij uw acquisitie om…

Telemarketing uitbesteden! (deel 2)

Als er eenmaal besloten is voor uitbesteding, dan is er een tweede knoop die door gehakt moet worden: welke werkzaamheden gaan er buiten de deur gebeuren en welke niet? De ene campagne levert meer resultaat op dan het andere en…

Welke informatie verkrijg je tijdens de telemarketingcampagne.

Stel je adressenbestand bestaat uit basisadressen van de KvK. Je hebt geselecteerd op de gewenste branche, aantal werkzame personen, de gewenst regio etc.. Welke gegevens wil je verzamelen en waar heb je wat aan en hoe leg je dat vast…