& meer

Op basis van ruim 30 jaar ervaring hebben wij een nuchtere kijk op de mogelijkheden en onmogelijkheden van ons vak. Onze ervaring delen we graag omdat wij streven naar optimale resultaten zowel voor u als voor onze medewerkers. Zij zorgen voor de & Meer!

De database met relatiegegevens is de bron van al uw marketing- en sales activiteiten. Maar hoe betrouwbaar is die bron?

Relatiebestand up-to-date?

Jaarlijks verandert zeker 40% van uw relatiegegevens. Door verhuizingen, faillissementen, veranderingen van functiegegevens en contactpersonen die vertrekken. Worden deze mutaties niet bijgehouden, dan raakt de database snel vervuild. Met alle gevolgen van dien. Er ontstaat irritatie bij relaties die niet correct worden aangeschreven. Bovendien maakt u onnodig veel kosten; door foutieve adresseringen worden veel relaties niet meer bereikt.U wilt een telefonisch marktonderzoek? Organisaties met kennis over hun klanten en omgeving presteren beter!

Wij schonen uw database op en werken het regelmatig bij. Bovendien bent u zo verzekerd van de volgende voordelen:

  • altijd actuele en complete informatie
  • uniforme schrijfwijze
  • aanvulling met markt- en bedrijfsinformatie mogelijk
  • eenvoudige doelgroep segmentatie
  • e-mailverrijking
  • geen dubbele adressen meer
  • geen failliete of opgeheven bedrijven
  • inactieve klanten in kaart

Meten = Weten

U wilt een telefonisch marktonderzoek? Organisaties met kennis over hun klanten en omgeving presteren beter! Een telefonisch (markt)onderzoek verschaft informatie over mogelijke markten, klanten, medewerkers of andere belanghebbenden. Onze werkzaamheden bij een telefonisch marktonderzoek:

  • vaststellen onderzoeksmethode
  • onderzoeksvragen formuleren en vertalen in deelvragen
  • vaststellen van de onderzoekspopulatie
  • validiteit van het onderzoek vaststellen
  • opstellen van vragenlijsten
  • verzamelen van data
  • beoordeling van de verkregen data
  • verwerking van data in tabellen en grafieken
  • beschrijven van de onderzoeksresultaten
  • plan van aanpak

Andere werkzaamheden:

  • Abonneewerving
  • Donateurswerving
  • Training- en coaching op maat
  • Uitnodigingen nabellen
  • Mystery calling

Telemarketing tips

Profileren van uw klanten

Uw klantenbestand bevat een schat aan commerciële kansen! Het enige wat u moet doen is ze ontdekken. Verkoopkansen ontdekken, indeling naar winstgevende en verliesgevende klanten, identificeren van klanten met veel of weinig omzetpotentieel. Het helpt ook bij uw acquisitie om…

Telemarketing uitbesteden! (deel 2)

Als er eenmaal besloten is voor uitbesteding, dan is er een tweede knoop die door gehakt moet worden: welke werkzaamheden gaan er buiten de deur gebeuren en welke niet? De ene campagne levert meer resultaat op dan het andere en…

Welke informatie verkrijg je tijdens de telemarketingcampagne.

Stel je adressenbestand bestaat uit basisadressen van de KvK. Je hebt geselecteerd op de gewenste branche, aantal werkzame personen, de gewenst regio etc.. Welke gegevens wil je verzamelen en waar heb je wat aan en hoe leg je dat vast…