Afspraak maken

Home Onze diensten Afspraak maken

De kosten van een telemarketingbureau zijn laag in vergelijking met de extra omzet die de accountmanager in de vrijgekomen tijd kan realiseren. De kosten van het uitbesteden van telemarketing zijn duidelijk, stuurbaar en meetbaar. Telemarketing die structureel wordt ingezet betaalt zichzelf altijd terug. Het uitbesteden van de actieve benadering van uw suspects kan u dus veel tijd en geld besparen.

Wij begrijpen hoe belangrijk het is om kwalitatief goede afspraken te maken én de agenda’s van uw accountmanagers op efficiënte wijze in te plannen. Wij weten ook, als geen ander, hoe tijdrovend dit traject is: op het juiste moment terugbellen wanneer de contactpersoon bereikbaar is, is bij het zelf uitvoeren niet altijd te realiseren.

Bij de klant

Door het uitbesteden van dit traject wordt de agenda van uw accountmanagers gevuld met gekwalificeerde afspraken. Uw accountmanager zal namelijk meer omzet opleveren indien hij/zij op de plaats zit waar het meeste wordt verdiend: bij de klant.

Structuur en synergie

Door onze gestructureerde werkwijze zijn wij in staat om zeer effectief en efficiënt uw marktbewerking over te nemen. Synergie is hierbij het uitgangspunt. Succes wordt bepaald door een wisselwerking tussen u, onze gesprekspecialist en de te bewerken markt. Tijdens ons kennismakingsgesprek bespreken wij het volgende met u:

  • wat is uw vraag
  • wat zijn uw verwachtingen
  • wanneer wilt u beginnen

Uiteraard willen wij dan van u weten:

  • wie bent u
  • welke producten/diensten levert u
  • waarmee onderscheidt u zich
  • wat is uw EUREKA
  • wie is uw doelgroep
  • wie zijn uw concurrenten

Al deze vragen zorgen dat wij de juiste informatie hebben, zodat wij u een passend aanbod kunnen doen. Waarna wij uw campagne succesvol kunnen gaan uitvoeren.

Uitvoering

Na overeenstemming komt u bij ons op het bedrijf voor een  instructiebijeenkomst. U maakt kennis met de gesprekspecialisten die uw campagne gaan uitvoeren.  Uw campagne wordt opgestart met, uiteraard tussentijdse evaluatie en feedback van resultaten en mogelijke bijsturing.

Evaluatie

Beoordeling van het resultaten en de projectuitvoering, over aanvullende activiteiten, verbeterpunten, de afronding en het vervolg.

Telemarketing tips

Profileren van uw klanten

Uw klantenbestand bevat een schat aan commerciële kansen! Het enige wat u moet doen is ze ontdekken. Verkoopkansen ontdekken, indeling naar winstgevende en verliesgevende klanten, identificeren van klanten met veel of weinig omzetpotentieel. Het helpt ook bij uw acquisitie om…

Telemarketing uitbesteden! (deel 2)

Als er eenmaal besloten is voor uitbesteding, dan is er een tweede knoop die door gehakt moet worden: welke werkzaamheden gaan er buiten de deur gebeuren en welke niet? De ene campagne levert meer resultaat op dan het andere en…

Welke informatie verkrijg je tijdens de telemarketingcampagne.

Stel je adressenbestand bestaat uit basisadressen van de KvK. Je hebt geselecteerd op de gewenste branche, aantal werkzame personen, de gewenst regio etc.. Welke gegevens wil je verzamelen en waar heb je wat aan en hoe leg je dat vast…